RSVISION je prosperující společnost, za jejímž úspěchem stojí i tvrdá práce naší technické podpory, která komunikuje se zákazníky ze všech koutů světa. Nepostradatelnou členkou technické podpory je právě Magda, která nám prozradila, jak svou pozici vnímá a jakým největším výzvám musela v práci čelit. 

Technická podpora – celek

Magdo, co tě vedlo k tomu, abys pracovala právě pro RSVISION a jaké byly tvoje první dojmy po nástupu? 

O RSVISION jsem se dozvěděla díky mojí známé, která si společnost vychvalovala. V té době byl na Facebooku společnosti inzerát na pozici technické podpory, který mi hned padl do oka a rozhodla jsem se přihlásit. Můj životopis i pohovor dopadly úspěšně a od dubna roku 2022 jsem tak pyšnou členkou týmu.   

Co se týká prvního dojmu, byla jsem více než spokojená. To, jak mi byla práce na pohovoru představena se stalo skutečností a žádné špatné překvapení mě nečekalo. 

Tip: Sledujte nás na našem Facebooku, který pravidelně aktualizujeme o nové pozice ve světě automotive a motorsportu. 

Co tě přivedlo k oboru automotive? 

S oborem jsem byla seznámena již na mé předchozí pozici ve firmě, která vyrábí nádrže do aut. Práce v RSVISION pro mě tedy nebyla novinkou a pozici v oddělení technické podpory jsem s chutí přijala. Už z minulosti mi bylo jasné, že je to dynamické prostředí, kde je potřeba rychle reagovat, umět se přizpůsobit a být flexibilní.  

Jaké dovednosti jsou nezbytné pro tvoji pozici? A pomohlo ti RSVISION v jejich rozvoji?  

V práci jsme každý den v kontaktu se zákazníky z různých koutů světa, a proto musíme ovládat co nejvíce cizích jazyků. Dále je samozřejmostí detailní znalost vozu, což je pro mě výzvou a stále se v této oblasti vzdělávám. V tomto směru mě naštěstí zachraňují školení od Škody Motorsport. Aktuálně máme za sebou například školení na představení motoru a na Sysmu a Wintax, což jsou programy potřebné pro obsluhu řídící jednotky a analýzu dat vozu.  

Co je hlavní náplní tvojí pozice? 

Naše kancelář je takovým prostředníkem mezi zákazníkem a dalšími odděleními motorsportu. Proto je mojí hlavní náplní každodenní komunikace se zákazníky, kteří se na nás obrací s různými požadavky. Mezi požadavky, které na denní bázi řeším patří například otevírání palivových map, update softwarů u řídících jednotek, žádosti o revize motorů, převodovek, tlumičů a spoustu dalších. Mimo to vedeme pečlivě různé evidence, které nám pomáhají v práci.  

Jaká je největší výzva, se kterou ses v oboru zatím setkala a jak se ti povedlo ji vyřešit?  

Největší výzvou je pro mě období dovolených a zástup za chybějící kolegy. V té době je potřeba umět všechny činnosti, které naše oddělení vykonává a často se tak na nás valí jeden úkol za druhým. Pokud si nejsem jistá, jak zákazníkovi poradit, vždy mi s odpovědí pomohou kolegové v kanceláři. V jejich nepřítomnosti hledám pomoc přímo na oddělení, kterého se problém týká. Naštěstí se mi vždy podařilo podat zákazníkovi pomocnou ruku, což je pro mě na této pozici prioritou.  

Chcete se i vy stát členem našeho týmu stejně, jako Magda? Nahlédněte do sekce kariéra a dejte nám o sobě vědět! Stále hledáme šikovné lidi na zajímavé pozice v automotive i technickém vývoji.  

Sdílet: