Měníme se & inovujeme
Poslední dva roky jsou pro RSVISION přelomovou dobou. Rosteme, posílili jsme tým a zvětšujeme pole působnosti. Dalším logickým krokem tak byla transformace vizuální identity – chtěli jsme získat profesionálnější podobu, která nás bude na cestě za novými projekty lépe reprezentovat. Ve spolupráci s digitální agenturou SMWORKS jsme se ponořili do budování silnější značky a jsme rádi, že vám novou tvář RSVISION můžeme konečně představit.
Minimalistické logo & odvážné barvy
Původní modré logo nás provázelo od samého začátku, ale bylo silně provázané s etapou, kdy jsme se soustředili zejména na oblast motorsportu. Aktuální vizuál lépe vystihuje současnou éru, kde prim hraje automotive a technický vývoj.
Věříme, že v jednoduchosti je síla. Vybrali jsme si logo výrazné, ale zároveň nadčasové a minimalistické.
Druhá doplňková verze loga symbolizuje stopu pneumatiky, ale také rychlost a agilitu, se kterou přistupujeme k práci.
Kompletní merchandise
Rebranding jsme aplikovali celoplošně. Nový vizuál najdete na vizitkách, služebních vozech, pracovních oděvech, ale i reklamních předmětech. Projevuje se napříč všemi komunikačními kanály.